♥ Alla hjärtans dag ♥

Vovve med hjärtan till Theo o så fick han n ny napp med ett hjärta på igår =P.
O Till Tiias blir det en chokladask med GOOOOODA hjärtan =D Jag älskar dem så ja köpte en som är till mig själv med som mattias kan få ge MIG haha ;D

Bilder från idag:

Har även filmat men lägger ut senare eller imån =)

 

Ikväll dagen till ära ;D blir det hjärtformade våfflor massa grädde socker o sylt hiih ;D..
Kanske tinar upp lite bär med är ju alltid gott fast vi får se nu ska vi invänta mattias =D
Han har slutat så nu är han antingen påväg hem eller i affären o köper grädde o så saft o puré till Theo, han måste ju också få nå gott idag =).

O på TORSDAG firar jag o mattias 1 år (utan uppehåll) som flick/pojkvän =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0