Bleker hår =)

Just nu bleker jag slingor i håret. Har ingen aning om hur blond ja tänkt att bli.
Har dock tröttnat på min mörka hårfärg, i början älskade jag den men nu känns den inte som jag längre.
Hade tänkt att bleka hela håret direkt som jag brukar =P.
Men i morse så började ja klippa av mig håret (gör alltid så innan ja ska bleka eftersom så jäkla mycket hår kommer att gå av pga blekningen).
Som tur var ialfl så kom ja på bättre tankar än att bleka hela håret =D.
Har ingen lust att se ut som en morot i skallen i flera månader =P.
Så nu sitter jag här med en sån där snygg hätta o har noll i aning om hur det kommer se ut =P.

Har varit ute o gått till affären idag SVINKALLT har tydligen varit -28 inatt =O.
Så Mattias vela först inte ut, o jag trodde ej honom.
Så kikade nätet istället o då var det -13 -15 nånting i sandviken så vi begav oss ut ändå, pakkade in Theo i massa kläder o åkpåse o filt där hade han det mysigt o varmt medans vi jag o tiias frös hihi =).

O sen när vi kom hem igen så fixade jag chili con carne första gången ja lagar det å ooh så gott de är =).
Vi ska äta det ikväll ja typ snart när ja är klar då =).
är "bara" ca 40 min kvar tills ja får duscha ur detta!!

=D

Kommentarer
Postat av: emelie stridsberg

Jag kommer hem i veckan, tänkte komma och hälsa på nån dags om det passar er :)

2011-02-20 @ 15:48:09
URL: http://emeliestridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0