Måndag - Sjuk - Tillbaka

Jao då är man hemma igen då, har varit borta hos mormor sedan i onsdags jag och Theo =). Vi har blitt riktigt bortskämda kan ja lova =D. Vi har haft det underbart helt enkelt. Har massor med bilder jag lägger ut allt eftersom skulle bli så mycket om ja skulle lägga ut alla i ett inlägg =P.
Theo han är sjuk idag han, 39 graders feber och slemhosta så blir mest att sova o tat lungt för hans del, min lilla going!
Gla i maten är han i varje fall =D!
O han är på bra humör ialfl faktiskt, var dock en jobbig natt för hans del han vaknade cirka 4 - 5 gånger av hostan.

O idag skulle ja egentligen följa med mattias på lägenhetsvisning då vi är nr 1 på den, men ja har ingen lust att dra ut Theo när han är sjuk. Så får lita på att mattias har bra smak =P.
Hoppas på att golven är fina (viktigast) eller att de har hål så vi får nya ;D.
De hade denna o då fick vi skitsnygga golv som vi fick välja helt själva så vi är lite golvbortskämda nu ;D.
Tapeterna gör inte så mycket om de är fula.
Har redan bestämt mig för hur vi ska tapetsera o måla i Theos blivande rum =).
Tackar vi ja till denna så blir det flytt den 1:a april o då har vi bott här exakt på pricken 1 år.
Min föräldraledighet tar slut den 18:onde april så blir ju ganska tajmat om man säger så =).

O i april eller maj minns inte rikgtigt ialfl då så ska mattias utomlands med sin klass 1 vecka.

I veckan ska jag o Theo nog iväg igen denna gång till min mamma som kom hem ifrån Thailand i går sent på kvällen.

O mattias blir hemma så han kan spela då blir han nöööjd ;D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0