Mina Mina Mina <3


Nu sover min lillkille o min stor kille är i skolan han.
Har börjat fundera på vad jag ska göra nu när mammaledigheten tar slut :).
Kontaktade en kille på komvux igår o har fått svar idag.
Ska fixa så att jag ska få slutbetyg o en gymnasiekompitens.
Kan tydligen mixa mina gammla betyg o bara lägga till några nya o så vips =D.
Känns ju skönt ja som nästan trott att ja lära läsa hur mycket som helst.
Fast ja de vet ja ju inte ännu dock =P.
Får se vad jag vill läsa till också då, enda som finns här är ju omvårdnad.
Ska ringa dit imån eller på måndag o boka möte med en studievägledare.
Måste nog även fixa mina betyg får ringa min gammla skola o be dem skicka.

Kommer behöva mycket stöd ifrån Mattias om ja ska klara detta.
Eftersom jag vill bli klar snabbt o även extrajobba under tiden,
Så då får Mattias ta mycket ansvar för vår son, han kommer troligen
ialfl inte ha nått att göra.
Kanske Theo inte behöver gå på dagis 5 dagar i veckan skulle ju vara skönt =).

MenMen får se vad som sker.
HoppasHoppasHoppas ialfl att jag får börja plugga så snabbt som möjligt.
Tror dock det kommer bli försent för höst kurserna men kanske inte.
Jajja vi får la se =).
Framtiden börjar ialfl se ljus ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0