Söndag.

Väntar på att LA ink ska börja håller på o städar o mattias tvättar.
Men ja är sjukt seg idag känner jag, helt galen på våra jäkla grannar.
Aldrig får man sova hyffsad tid för de är alltid nån som ska spela musik, visst jag bryr mig inte så länge det inte är efter 01.00 då vill faktiskt jag sova eftersom det är jag som går upp med Theo på mornarna.
Hur som helst så var den närmaste grannen (han är typ gammal enligt mattias) Iallf han spelade musik så man hörde varenda ord de sjöng o han sjöng med o han rammlade?! 2 gånger o kraschade nått fan ja blev panik salegn då det hördes som om de va Theo som ramlade ur sin spjälsäng eftersom de är den väggen där sängen står som han bor (grannen alltså).

Theo kunde inte heller sova.
Fan ja blir galen jag tycker det är förbannat RESPEKTLÖST!
Längtar som fan efter att vi ska få flytta..
Just nu så lär de dröjja lägenheten vi kom 3:a på är redan uthyrd..
ÅÅH..
När fan får vi en större lägenhet?
Ja blir galen den här är så jäkla liten..

Men ja vi har ialfl tak över huvudena de är la huvudsaken!

Theo han är det full fart på, han vet vad han vill o han hatar att sitta still, de går inte nej han ska iväg  å klättra på allt den lilla busen. Men de är kul, bara trist att jag har dålig fantasi på vad man kan göra med honom, han tycker det mesta är kul en stund men sen vill han göra nå annat efter typ 5 minuter.
O han kastar allt han håller i sitter han i vår säng/soffa så kastar han ner det han håller i så gör han hela tiden, man måste ta upp sakerna han kastar annars försöker han böjja sig över kanten.
Ja va ska man säga jag längtar tills han kan gå, känns som att saker kommer bli lite lättare då när han inte behöver klättra på saker som vickar så han ramlar.
O så längtar ja tills man kan gå ut.
Gå ut o leka med han, gunga honom o bada i sjön =P.

Ja de ska bvli kul med sommar =).

Kommentarer
Postat av: Johanna-mamma till Isabella

Låter jobbigt med sådana grannar :O Bor ni i hyresrätt? Då borde ni ju kunna anmäla det där till hyresvärden. Hur det är med bostadsrätt vet jag inte dock. För det där låter ju riktigt jobbigt för er!



Längtar också till sommaren :)

2011-02-21 @ 23:04:25
URL: http://nuoriaiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0