Trött =)

Ja börjar med att klaga:
- Jag är trött -
Såå..
Vaknade som vanligt vid 03:20 på ett ungefär, ja det är då Theo vill ha sin "morgon" välling haha =).
Gjorde ordning o gav honom den, o sen somnade vi bägge två =D.
Vid 7 tiden började Theo som vanligt o dra mig i håret haha =P, o han fortsätte men sedan på mattias.
(han står upp i sin säng som står vid huvudgaveln till vår)
Vi vaknade, o Theo var på stråålande humör som alltid på morgonkvisten.
Jag gjorde gröt o gav Theo själv åt jag en macka med en avokado på o mattias gjorde sig iorning o skuttade iväg till skolan som vanligt.
Sen busade jag o Theo tills han blev lite små trött, då fick han ligga i min o mattias säng brevid mig o leka med sina saker där istället o sen somnade han.
För det mesta brukar han inte somna fören efter lunch men idag somnade han före likaså igår.
Jag  tog det lungt medans han sov o när han vaknade så gjorde jag lunch till oss båda, han fick burk mat o jag åt tonfisk/creme fraiche / avokade / svart peppar / salladskrydda / rödlök en röra helt enkelt.
Jag brukar aldrig orka "laga" mat åt bara mig själv på dagarna så brukar bara slänga ihop nå sisådär halvlätt.

Sen busade vi ännu mera tills mattias kom hem, då tog ja en dusch o de somnade o sen hamnade jag här =).

Imån ska jag först till dietisten som ska lära mig hur man äter för o gå upp i vikt eller nå sånt?.
O Theo får vara med tiias medans, sen ska ja hämta Theo o åka hem o så oo ja sen ska vi iväg, blir borta till nån gång på kvällen.

Så idag när mina boys har vaknat så ska jag dammsuga o sånt jag brukar göra på fredagar =).
Alltid skönt när det är klart så man kan njuta av helgen till fullo o bara vara liksom, busa med Theo o så =).
På lördag kanske vi ska på nå sång o dans grejj för små barn, men får se hur de blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0