Fredag - Underbara Theo

Hej älskling =D.

Jag älskar dig och snart är du ett helt år.
Jag minns inte dagen du föddes bara små glimtar.
Jag minns att vattnet gick, jag minns att jag duschade, jag minns att H kom och skjutsade oss till förlossningen
Jag minns att jag fick lustgas och kopplad till Ctg sen minns jag ingenting fören vi ligger där i sängen tillsammans du på mitt bröst inlindad i en stor filt tillsammans är vi.
Vi blir skjutsade till BB av några sköterskor.
Sen minns ja bara svagt ifrån tiden där.
Minns ingenting från de första veckorna hemma.
Det känns som att du alltid har funnits älskling, du har alltid funnits du har alltid varit mitt hjärta du har alltid varit där brevid mig genom hela mitt liv.

Den dagen du föddes då blev jag världens lyckligaste människa för jag blev din mamma.

Min kärlek till dig är oändlig, den tar aldrig slut!

Mamma Älskar Dig för evigt!


Kommentarer
Postat av: Johanna-Mamma till Isabella

Fint skrivet :)

2011-06-21 @ 16:09:23
URL: http://nuoriaiti.blogg.se/
Postat av: Bettan

theo e jättesöt! :)

2011-06-23 @ 16:10:12
URL: http://bettans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0